kindertoys.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Program: L-V 9-17

Cosul dvs. este gol

Livram in toata tara
in 1-3 zile lucratoare
Informatii si comenzi la:
0726.585.199
Catalog
Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Viziteaza site-ul KinderToys.ro pe ShopMania
Ghidul tau autentic de shopping.
Compari.ro - ghid autentic de shopping

www.price.ro - your shopping expert
CADOU SURPRIZA pentru comenzile de peste 200 lei achitate cu cardul!!! 

         

             RETURUL PRODUSELOR


 KinderToys.ro garanteaza inlocuirea si  acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau prezinta defecte din fabricatie in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea returului acestora. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta KinderToys.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.In cazul in care produsul comandat nu se mai afla pe stoc  KinderToys.ro poate propune un alt produs in locul celui returnat dar de aceeasi valoare sau alte culori dupa caz ori restituirea sumei de bani platita la achizitie inclusiv transport  dar nu si plata transportului de retur care cade in sarcina cumparatorului conform legii.

Recomandam trimiterea coletelor retur tot cu firma de curierat cu care le-ati primit deoarece conform contractului incheiat de KinderToys.ro cu firma de curierat beneficiati de acelasi pret ca la comanda facuta initial(vezi tarife la sectiunea ,,Transport")  De asemenea cumparatorul poate alege orice alta firma de curierat pentru a trimite produsul retur . ATENTIE!!!  NU trimiteti produsele retur prin POSTA ROMANA .

  Expediati produsele  la adresa de unde au fost expediate, adresa pe care o veti primi prin email, dupa confirmarea primirii solicitarii de retur, in decurs de 1-3 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat returul. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice prevazute de lege.
      Sunteti direct responsabil daca produsul nu este in ambalajul original sau ambalajul este deteriorat atragand dupa sine diminurea sumei de rambursat. Aveti mai jos OG nr 34/2014 din 04 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor.





       Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."

       Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 
"(1) Profesionistul  ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."


         Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."

 

spacer