RETURUL PRODUSELOR
KinderToys.ro garanteaza inlocuirea si acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau prezinta defecte din fabricatie in termen de 14 de zile calendaristice de la primirea returului acestora. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta KinderToys.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.In cazul in care produsul comandat nu se mai afla pe stoc KinderToys.ro poate propune un alt produs in locul celui returnat dar de aceeasi valoare sau alte culori dupa caz ori restituirea sumei de bani platita la achizitie inclusiv transport dar nu si plata transportului de retur care cade in sarcina cumparatorului conform legii.
Recomandam trimiterea coletelor retur
tot cu firma de curierat cu care le-ati primit deoarece conform contractului
incheiat de KinderToys.ro cu firma de curierat beneficiati de acelasi pret ca
la comanda facuta initial(vezi tarife la sectiunea ,,Transport") De
asemenea cumparatorul poate alege orice alta firma de curierat pentru a trimite
produsul retur . ATENTIE!!! NU trimiteti produsele retur prin POSTA
ROMANA .
Potrivit articolului 9, Ordonanta de
Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in
cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul
beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la
distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit
sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele
prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."
Potrivit articolului 13 din Ordonanta de
Urgenta nr. 34/2014
"(1) Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit
drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii,
fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la
data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului
in conformitate cu art. 11.
(2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi
modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia
initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta
modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului
plata de comisioane in urma rambursarii."
Obligatiile consumatorului in
cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014
"(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa
recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le
inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa
receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult
14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de
retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca
produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14
zile.
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea
produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele
costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri
trebuie suportate de consumator. [...]
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii
produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar
pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea
valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si
exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este
responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care
profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in
conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor
care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii,
caracteristicilor si functionarii produselor."